WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 22 Okt 2018, 03:10

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012, 11:10 

hallo,
Mijn SBradio kon vanaf vannacht opeens geen contact meer maken met mijn fritzbox. Ik heb niet al veel verstand van netwerken dus heeft iemand nog wat advies? ik heb de sbradio de fabrieksinstellingen laten halen zonder enig effect. Het apparaat heeft jaren zonder problemen gewerkt.

[edit]
het probleem doet zich alleen voor als SBr contact zoekt met mysqueezebox.com

bedankt,
vriendelijke groet.

ps: de fritzbox geeft deze meldingen:
WLAN station registered: Name: <name>, IP address: <IP address>, MAC address: <MAC address>, throughput: <throughput>.
WLAN registration failed: The authentication algorithm is not supported. Name: <name>, MAC address: <MAC address>.
This status message informs you that the selected WLAN device cannot be registered at the FRITZ!Box because it registers using a method other than Open System or Shared Key.
WLAN registration failed: Association error. Incompatible capabilities. Name: <name>, MAC address: <MAC address>.
This error message occurs when the radio channel settings of the FRITZ!Box are not compatible with the WLAN device used.
In the FRITZ!Box user interface, open the "Settings / Advanced Settings / WLAN / Radio Channel" page and check the WLAN standard set in the "Radio Channel Settings" section. The standard configured here must be supported by the WLAN adapter in the WLAN device. Set the value "802.11b+g".

BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012, 16:31 
Admin

Mysqueezebox.com is offline en mogelijk veroorzaakt dit je problemen. Wellicht dat dit spoedig is opgelost en je weer verbinding kan maken.

Als je namelijk gewoon met de lokale LMS software in het netwerk kan verbinding is het in ieder geval geen netwerk probleem.

Squeezebox Team ‏@mysqueezebox

MySB EU still down, sorry we didn't update twitter earlier. Been working on the issues for hours, hoping to have it back online soon...

BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012, 10:42 

dat zal t dan wel zijn, raar dat de webite van mysqueezebox.com volgens mij wel bereikbaar was. in het menu van SBr is geen optie meer om contact met mysqueezebox.com op te nemen. weird. bedankt voor je reactie

gr M.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00