WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 23 Sep 2018, 12:58

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Help
BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009, 23:41 

Hoihoi

Ik heb een readynas NV+ gekocht...... aangesloten en op de laptop geinstalleerd. lokaal werkt alles .

Nu wil ik hem via de browser openen met het IP adress van de Readynas 192.168 ......../ admin enz

Dan geef ik de user name in en het password maar dan kom ik er niet in..

Is er iemand die me hier mee verder wil helpen of wat ik nog allemaal moet doen.

Ik heb een draadloos internet ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft ...

Alvast bedankt
Gr Achilles

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 04 Jul 2009, 23:06 

Om te beginnen een tip:
Het is niet nodig om extra aandacht op je post proberen te vestigen door in vette letters te schrijven. Op zijn best ergeren mensen die je zouden kunnen helpen zich er aan.

Je geeft aan dat je een prompt krijgt voor gebruikersnam en wachtwoord. Om in te loggen gebruik je als gebruikersnaam 'admin' (zonder aanhalingstekens), en het wachtwoord dat je ingesteld hebt. Als dat niet werkt dan lijkt het erop dat je of je wachtwoord niet goed herinnerd hebt of dat het wachtwoord niet goed opgeslagen is.
Je kan de volgende dingen proberen:

1) Probeer eerst eens of het standaard wachtwoord werkt, dit is 'netgear1' als dit werkt dan is het wachtwoord dat je zelf in hebt willen stellen niet opgeslagen.

2) Als dit niet werkt dan kan je naar de password recovery pagina om je wachtwoord terug te vinden. Hiervoor ga je naar
http://192.168.x.x/password_recovery (vul wel het juiste ip adres in)
Geef antwoord op de password recovery vraag en je wachtwoord wordt naar het e-mail adres dat je bij het installeren hebt opgegeven gestuurd (er is een kans dat dit niet werkt, bijvoorbeeld als je ISP poort 25 geblokkeerd heeft, dan wordt de mail wel verstuurd maar niet doorgegeven door je ISP).

3) Als ook dat niet werkt dan kan je nog proberen de firmware opnieuw te installeren, zie daarvoor de informatie hier. Let wel goed op dat je de reset-knop niet te lang ingedrukt houdt, als je dat doet dan wordt ook je data partitie schoongeveegd.

Succes!

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2009, 09:03 

hoi hoi

Bedankt voor de tip maar de dikke zwarte letters is niet de bedoeling geweest om meer aandacht te krijgen ...

Ik ga jou tips proberen ...

Bedankt voor de tips alvast

Gr Achilles

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2009, 10:12 
Admin

het wachtwoord "infrant1" kunt u ook proberen als het bovenstaande niet werkt. dit werkt namelijk voorgaan aan "netgear1" gebruikt.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00