rkotemp schreef:
Als hij echt klaar is zegt hij Voltooid.
Na downloaden kan er eerst nog staan 'Controleren' (wat dan ook weer van 0 naar 100% loopt)
Uitpakken doet hij niet.
Lijkt er dus op dat hij bij het einde van de download vastloopt.
Zou de nas eens opnieuw opstarten. Bestaande taken gaat hij dat eerst weer even controleren om ze vervolgens weer te vervolgen. Mogelijk maakt hij het dan af.
Dubbelklik ook eens op de taak. Vervolgens krijg je dan een schermpje met details. En ook een tabblad met logboek. Mogelijk is daar nog wat informatie te vinden waarom hij het niet afmaakt.
Rob
@rkotemp: Bedankt voor je reactie. Inmiddels ben ik erachter wat er aan de hand is. Blijkbaar heeft de machine de bestanden wel netjes gecontroleerd, maar op een andere locatie neergezet. Ik heb vervolgens met SSH ingelogd op de machine en handmatig de bestanden gezocht en verplaatst naar de juiste share. Daarna heb ik SABnzbd geinstalleerd en gebruik deze nu naar volle tevredenheid. SABnzbd controleert netjes de RAR bestanden en gebruikt indien nodig PAR2 bestanden om ontbrekende gegevens te reconstrueren en pakt daarna de RAR-bestanden netjes uit op de goede locatie.
Paul