Ik heb een Synology 211+ en een Dune HD Prime 3.0. Het probleem is dat ik geen streaming video heb, streaming audio daarentegen wel. Wie kan en wil helpen?
De Synology en de Dune zijn met kabels verbonden. Ik heb getracht via UpnP verbinding te maken, dit lukt met de folder video en music. Music speelt hij prima af, video krijgt diverse problemen, hij ziet de iso files maar start ze op en stopt ze 1 seconde later. Indien ik het bestand uitpak en via de folder Video_ts afspeel dan moet ik op deze folder gaan staan en op play drukken, heb dan echter niet de mogelijkheid om de audiotaal of ondertiteling te kiezen, hij speelt de video echter wel perfekt af. Na diverse dingen gelezen te hebben over UpnP heb ik geprobeerd SMB op te starten, hij ziet in dat geval mijn computer en deze heet bij tabblad Domein/Werkgroep in de Synology;Workgroup. Dit ziet hij ook, ik zie dan een map Workgroup, maar daarna geen mappen etc etc.
Hoe krijg ik dit nu aan de praat. Heb toch al heel wat verschillende instellingen geprobeerd, maar het lukt maar niet. Oh ja de Dune heeft dus verbinding met de Synology.
|