WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 24 Nov 2017, 03:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 Jan 2012, 11:19 

Ik heb een Synology DS 212 aangeschaft en ik wil audio-bestanden laten afspelen via mijn Marantz SR 6006 AV-versterker (alles bekabeld verbonden in het netwerk).
Wanneer ik via Audio Station een mp3 probeer af te spelen gaat dat wel via mijn computer (streaming-modus), maar wanneer ik kies voor media renderer is er geen apparaat aanwezig.
Op mijn ipad heb ik DS Audio geïnstalleerd. Deze app ziet er fantastisch uit, maar wil regelmatig niet opstarten. De enige oplossing is de app te verwijderen en op nieuw te installeren (uitzetten van de app of het opnieuw opstarten van de ipad helpt). Via Audio Station en DS Audio kan ik alleen muziekfiles, die op de Synology staan, afspelen via de pc (Audio Station) en de iPad (DS Audio) en niet via de Marantz. Dat lukt wel m.b.v. de Marantz app, maar de interface van die app is beduidend minder dan die van DS Audio. Wel heeft de DS Audio app een airplayknopje zodat ik de muziek via de Appletechnologie kan streamen naar mijn Marantz (want daar staat hij wel bij). In eerste instantie leek dit een oplossing maar de app blijft vastlopen en het zou toch ook zonder airplay moeten kunnen.

Kan iemand mij op weg helpen?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00