WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 17 Jul 2018, 05:43

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Sonos met een Sitecom router
BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010, 13:25 

Al ruim 2 jaar heb ik een Sonos setje, sinds ik een nieuwe Sitcom 300N router heb aangeschaft lukt het niet meer om over te schakelen van internetradio naar mijn muziekbibliotheek. De muziek hapert, en soms doet hij helemaal niets meer, als ik dan wat in de instellingen van mijn router veranderd, speelt het systeem weer mp3-tjes af en dan kan ik verder de hele dag alles afspelen. maar elke dag heb ik dezelfde opstartproblemen met het beluisteren van mijn muziekbibliotheek. Sonos zegt dat Sitecom niet echt geschikt is , maar voorheen had ik ook een Sitecom en die gaf geen problemen, kan iemand mij helpen?? Sonos kan niets meer voor mij doen en adviseren om een andere router te kopen.

Berichtenonderwerp: Re: Sonos met een Sitecom router
BerichtGeplaatst: 17 Jul 2010, 11:26 

thans52 schreef:
Al ruim 2 jaar heb ik een Sonos setje, sinds ik een nieuwe Sitcom 300N router heb aangeschaft lukt het niet meer om over te schakelen van internetradio naar mijn muziekbibliotheek. De muziek hapert, en soms doet hij helemaal niets meer, als ik dan wat in de instellingen van mijn router veranderd, speelt het systeem weer mp3-tjes af en dan kan ik verder de hele dag alles afspelen. maar elke dag heb ik dezelfde opstartproblemen met het beluisteren van mijn muziekbibliotheek. Sonos zegt dat Sitecom niet echt geschikt is , maar voorheen had ik ook een Sitecom en die gaf geen problemen, kan iemand mij helpen?? Sonos kan niets meer voor mij doen en adviseren om een andere router te kopen.

Ik onderschrijf de mededeling van Sonos wat betreft de Sitecom routers.

Wat mij betreft moet je als je een sitecom routertje hebt er meteen 2 bijkopen als reserve :twisted: . Nadeel is dan wel dat je hetzelfde betaald als een echte router die het gewoon altijd doet :D
Ik gebruikte altijd Belkin producten en die kregen performance problemen.
Nu gebruik ik een Netgear WNR 3000 serie met 4Gb poorten en wireless en die werkt al een jaar of 2 tadeloos. Ik hang er aan met
Server,
2xPC
1x DJ PC
3 Laptops
Iphones
Dreambox
en een Sonos systeem met 2 controllers en 3 ZP's
Ding geeft geen krimp

Gr Rob

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00