WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 21 Nov 2018, 03:39

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011, 09:10 

Klopt het dat Spotify alleen wil samenwerken met de hardware Logitech Squeezebox Radio en Touch?
Ik heb een duet die samenwerkt met mijn QNAS 239 NAS. Streaming gaat prima, ook internet radio.
Ik bedien de Logitech Squeezebox Receiver met een IPAD app en dat werkt fantastisch en maakt de duet controller eigenlijk volledig overbodig.

Nu kan ik wel de spotify app op mijn IPAD installeren en alles werkt en is zichtbaar (incl mijn spotify playlist etc) alleen als ik een nummer selecteer krijg ik geen geluid via de receiver gestreamed naar mijn stereo installatie.
Wel kan ik op de IPAD zelf spotify gebruiken en luisteren, maar goed dat is leuk maar minder interessant.

Moet ik nu de Touch kopen en de Duet aan te kant zetten? OF KAN IK BETER EEN SONOS 90 KOPEN ALS VERVANGER,? HIERMEE KAN IK WEL SPOTIFY GEBRUIKEN

Graag advies/meningen/ervaringen
Alvast bedankt
grt
Ruud

BerichtGeplaatst: 10 Mar 2011, 18:40 
Admin

skippyboy schreef:
Klopt het dat Spotify alleen wil samenwerken met de hardware Logitech Squeezebox Radio en Touch?
Ik heb een duet die samenwerkt met mijn QNAS 239 NAS. Streaming gaat prima, ook internet radio.
Ik bedien de Logitech Squeezebox Receiver met een IPAD app en dat werkt fantastisch en maakt de duet controller eigenlijk volledig overbodig.

Nu kan ik wel de spotify app op mijn IPAD installeren en alles werkt en is zichtbaar (incl mijn spotify playlist etc) alleen als ik een nummer selecteer krijg ik geen geluid via de receiver gestreamed naar mijn stereo installatie.
Wel kan ik op de IPAD zelf spotify gebruiken en luisteren, maar goed dat is leuk maar minder interessant.

Moet ik nu de Touch kopen en de Duet aan te kant zetten? OF KAN IK BETER EEN SONOS 90 KOPEN ALS VERVANGER,? HIERMEE KAN IK WEL SPOTIFY GEBRUIKEN

Graag advies/meningen/ervaringen
Alvast bedankt
grt
Ruud

Het klotp dat spofity alleen met Sonos en de Squeezebox Touch en Radio werkt. Deze laatste 2 hebben een andere processor en deze kunnen de stream op dit moment nog niet goed verwerken(dat is wat ik heb begrepen).

Muziek of streams van je ipod/pad/phone direct luisteren op sonos/squeezebox zit er ook niet in. U kunt deze puur als remote gebruiken.

De keuze tussen de Touch en ZP90 is persoonlijk. Touch heeft wat meer functionaliteit... een schermpje, ab en usb port bijv. Maar Sonos kan met een eigen netwerk aan de lag, intressant voor multiroom.
Bovendien heb je geen software voor sonos nodig, voor de squeezebox wel.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00