WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 12 Dec 2017, 03:38

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kan componenten niet meer vinden
BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012, 19:23 

Ik heb een sonos bridge en connect. En na een week probleemloos werken kan mijn computer (x2) en telefoon (iphone en android) de componenten niet meer vinden.

Ik heb opnieuw geprobeerd te verbinden door op de knop te drukken op 1 van de apparaten, maar kan nog altijd niets vinden.
De router stroomloos gemaakt. Net als sonos componenten stroomloos gemaakt.

Ik snap er niets van.

Als ik de knop indruk op de sonos, gaan er netjes 2 lampjes knipperen (een groene en een witte). Hoe vaak ik het ook probeer het werkt maar niet.

Firewall is het niet deze is standaard windows en het werkte hiervoor wel. Desondanks ook geprobeerd firewall uit te schakelen, maar ook geen oplossing.
Op mijn router kan ik overigens 4 mac adressen zien die verbonden zijn. En dat klopt (2x sonos en 2x laptop).

Ik weet bij de eerste keer aansluiten dat het me ook wat moeite kostte, maar eenmaal verbonden met 1 laptop ging de rest als een speer.

Iemand een idee?

BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012, 20:07 

Lijk het gevonden te hebben. Vond deze tekst:
Citeer:
NA 2 uur met de klantenservice aan de tel gezeten te hebben en alles geprobeerd te hebben, kwam de medewerker tot de conclusie dat het aan mijn router moest liggen en ik tele2 moest bellen voor een nieuwe router, omdat deze steeds een auto-ip gaf. Tele2 gebeld en bleek dat de kabel gewoon in de verkeerde LANpoort zat. LAN1 en LAN2 zijn voor televisie en LAN3 en LAN4 zijn voor internet. We hadden de kabel wel van 1 naar 2 verplaatst om te kijken of het daaraan lag, maar deed het uiteraard nog niet. Toen we de kabel in 3 deden waren alle problemen opgelost en hadden we binnen een paar minuten muziek.

Medewerker klantenservice Sonos: bedankt voor de hulp en het vele geduld, maar misschien is het handig om bovenstaande instructie ook in jullie handleiding te zetten. Het ging om de Davolink-router van Tele2

Ik heb ook een router van tele2.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00