WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 15 Dec 2018, 05:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Harmony 1000
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2007, 00:44 
Admin

Morgen komt hij eindelijk binnen :D Ben erg benieuwd naar de functies en vooral de werking van de nieuwe Harmony. Ik laat het weten.
Hier voor de mensen vast een tekstje van Logitech zelf:

Gr Rik

De Logitech® Harmony® 1000 heeft een geweldig kleurentouchscreen van 8,9 cm, waarmee de activiteiten van zelfs de meest geavanceerde A/V-onderdelen met een druk op een knop bediend kunnen worden. Meerdere afstandsbedieningen die meerdere apparaten bedienen, zorgen voor verspilde tijd en overbodige complexiteit. Met de gepatenteerde Smart State Technology® van Logitech kunt u dat nu vaarwel zeggen! Bedien uw HDTV, pas hoogte-breedteverhoudingen aan of wijzig geluidsmodi, zonder dat u ingewikkelde macro's hoeft te programmeren. Druk gewoon op een activiteitenpictogram op het scherm, en de Harmony doet de rest.

De gestroomlijnde vorm en geborstelde aluminium oppervlakken van de Harmony zullen perfect staan als het middelpunt van uw digitale woonkamer. U hebt slechts één afstandsbediening nodig om zelfs de meest ingewikkelde thuisentertainmentsystemen te bedienen. En wanneer u een Harmony® RF Wireless Extender gebruikt (apart verkrijgbaar), kunt u de rommel nog verder opruimen door uw onderdelen uit het zicht te plaatsen. Aangezien de afstandsbediening zowel infrarood- als radiofrequentieopdrachten kan verzenden, kunt u apparatuur in een kast of zelfs in de volgende kamer bedienen.
Afbeelding

Berichtenonderwerp: logitech
BerichtGeplaatst: 12 Sep 2007, 13:47 

Als user van de harmony 525 en nu 2x een 1000 kan ik me werkelijk verbazen over de meer dan geweldige service van Logitech. In Toronto zit een deel van de technische ondersteuning die er alles voor over hebben om jouw apparaten met de harmony te koppelen en kunnen zelfs....onmogelijke apparaten ....linken. Paikan Schouten is de nederlandse guy in Toronto die 3 weken lang 3x per week telefonisch mij door de toen nog kale ondersteunign heen loodste. Nu, met hulp van de vele gebruikers is hun database super.
De hele gedachte van Logitech is....wij kunnen het harmony product alleen tot een hype maken...een succes ....als de gebruikers met ons communiceren en al hun appratuur aan onze database koppelen. Zelf is Logitech niet erg welkom bij de stere/pc/audio makers (industrie)...omdat zij hun frequenties moeten prijsgeven of verborgen mogelijkheden kunnen ontdekken. Ik ben echt om voor de harmony....en heb nu bij 15 apparaten verborgen functies die niet beschikbaar zijn of verborgen. Zoals een pip2 mogelijkheid en macro schakelingen etc. Koop die Logitech Harmony...en ontdek eenvoud, gemak en top service

Dimov000, media center en kiss 1600 en buffalo NAS 2Tb

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 12 Sep 2007, 17:58 

Ik kan je verhaal alleen maar beamen geweldige helpdesk en de harmony (785) zelf werkt nu na enkele problemen als een zonnetje. :D :D :D

Berichtenonderwerp: Nog even dit
BerichtGeplaatst: 13 Sep 2007, 12:31 

Als je net als ik....7 afstandbedieningen had en een remote voor de air- conditioner...dan moet je wel aan de harmony. Bedenk echter wel dat het veel uitproberen is. Eerst begrijpen dat een activiteit is het schakelen en koppelen....en dan het apparaat...dat is de knop waardoor je dus van kanaal veranderd...en geluid op mute zet. ! Tot 15 aparaten in 1 afstandbediening...en nooit meer vloe....en.

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 28 Mar 2009, 14:57 

Dit is een super remote!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00