WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 13 Dec 2017, 16:12

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 777 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 147 48 49 50 51 52 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 Jan 2015, 18:33 

Hallo Bert,

Dat ziet er inderdaad maf uit. Ik hoop dat ik ga uitvinden wat dat is want aan het genereren van de afbeeldingen is al tijden niks gedaan.
Maar goed houd niet in dat er geen bug in kan zitten, ik trek er gisteren ook 2 uit die er vanaf dag 1 in zitten. ;-)

Bedankt voor het posten, ik hou jullie op de hoogte.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 07 Jan 2015, 20:23 

komt vast wel goed!

dank je wel en blijf het volgen uiteraard :-)

groet van Bert :D

BerichtGeplaatst: 11 Jan 2015, 22:18 

Hallo MCIM gebruikers,

Even een status update. Ik moet de boel nog even door testen maar kan gerust stellen dat de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Programma is aanzienlijk sneller met opstarten. En het zoeken naar filmbestanden werkt ook weer. Moet alleen MovieMeter nog even extra controleren, kreeg van de week nog een melding maar wellicht is deze al gefixed.

Verwacht morgen in de loop van de avond weer een versie online te hebben.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 12 Jan 2015, 13:38 

Dat zo mooi zijn! Vast bedankt en groetjes Bert

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 11:04 

Hallo MCIM gebruikers,

Er is een nieuwe versie van MCIM beschikbaar daarbij zijn de volgende dingen aangepast.

1. Programma start sneller door gebruik van ander beveiligingsprogramma. ;-)
2. MovieMeter API fix.
3. Zoeken van filmbestanden werkte niet correct.
4. Er is een donatiebutton toegevoegd.

Vanaf nu is het mogelijk om een donatie te doen voor het programma, uiteraard is dit een vrijblijvende optie. Het helpt mij om de boel in leven te houden zoals het programma de webserver e.d. dus een donatie zal ik zeer waarderen. Maar nogmaals is geen verplichting. Bij een donatie van 30 euro of meer zal ik een licentie verstrekken die je kan blijven gebruiken als bedankje van mijn kant.

Vergeet niet om bij het downloaden van MCIM ook het licentie bestand mee te nemen (Rechts klikken op link en opslaan). Deze is nodig om deze versie weer werkend te maken. Maar deze licentie zal dus op 01-04-2015 verlopen.
Zijn er problemen laat het weten en ik zal kijken of ik ze kan fixen.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 12:36 

Hallo Loadercoder,

Bedankt voor je nieuwe versie! Idd, erg snel..Echter toch een paar foutjes ontdekt (Of het ligt aan mij ;-))

Volgende foutmelding (Zie bijlage 2)

Negeer ik de fout en druk vervolgens op "opslaan" dan slaat ie hem soms op, soms niet..Maar verspringt ook elke keer naar het begin van je lijst en blijft dus niet staan op hetgeen je net opgehaald hebt..

Vervolgens als je een andere afbeelding wil kiezen uit de database en selecteert een afbeelding en slaat het op, dan krijg je het volgende: (zie afbeelding 1)

Tot zover kunnen ontdekken..

Groet van Bert

Bijlagen:
Bestandscommentaar: Bijlage 2
Schermafdruk 2015-01-13 12.21.19.png
Schermafdruk 2015-01-13 12.21.19.png [ 245 KiB | 1710 keer bekeken ]
Bestandscommentaar: Bijlage 1
Schermafdruk 2015-01-13 12.14.28.png
Schermafdruk 2015-01-13 12.14.28.png [ 150.24 KiB | 1710 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 13:01 

Hallo Bert,

Dat is vreemd want ik kan ze gewoon toevoegen afbeeldingen opslaan enz. Zou er iets niet goed zitten in je database?

Zou je het eens kunnen proberen met een lege database om te zien of de problemen dan weg zijn?
Je hoeft niet je configuratie compleet over te nemen hoor. Alleen maak kijken of het toevoegen gaat.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 13:50 

Zoals je vroeg heb ik mijn database verplaatst, de rest verwijderd, opnieuw geinstalleerd, dus alles een clean install....lege database, dus speler configureren en dan krijg ik onderstaand te zien..Dan kan ik niet verder.

Groet van Bert

Bijlagen:
Schermafdruk 2015-01-13 13.46.56.png
Schermafdruk 2015-01-13 13.46.56.png [ 84.79 KiB | 1708 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 14:23 

Hallo Bert,

Installeer je MCIM in de program files directory ofzo?
Is het bestand in de db map readonly?
Ik heb hetzelfde gedaan laatste zip uitpakken en licentie erbij en doet het gewoon wel x64 getest versie

Groeten, Loadercoder

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 14:28 

Denk overigens niet dat het wat met de database te maken heeft aangezien ik de Taal wil wijzigen naar Nederlands ook onderstaande foutmelding krijg..

Groet Bert

Bijlagen:
Schermafdruk 2015-01-13 14.26.11.png
Schermafdruk 2015-01-13 14.26.11.png [ 126.49 KiB | 1706 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 14:37 

Ja, ik heb idd MCIM altijd in de map Program Files geïnstalleerd. Altijd al gehad, database dus ook..Interface staat op een andere schijf.

groet Bert

UPDATE: Idd te maken van speciale beveiliging op de PC voor de database. (Gaf aan: Bestand komt niet voor op deze PC, dus beveiligd..) Heb de beveiliging er afgehaald via Eigenschappen, Algemeen en nu werkt alles naar behoren lijkt het. Met de oude database weer op zijn plaats en nieuwe films toegevoegt..Voila, het werkt snel!!

Hoe die beveiliging er opgekomen is weet ik niet maar gelukkig lijkt het probleem opgelost!
Dank voor je hulp Loadercoder

groet van Bert

Laatst gewijzigd door Birdy D op 13 Jan 2015, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 15:14 

Hallo Bert,

Kijk daar kunnen wat mee. Volgens mij is dat iets wat of sinds Windows 7 of Windows 8 is. Ook in W8 zijn er meer dingen aangescherpt met alle gevolgen van dien.

Maar top dat je er uitgekomen bent.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 13 Jan 2015, 19:54 

Ik vermoed dat het aan Windows 8.1 ligt.... Is eigenlijk gekomen sinds je vorige versie (07), voorheen kon je alleen het licentiebestandje vervangen en de rest bleef hetzelfde. Bij versie 07 alles verwijderd en op de database na, een clean install gedaan. Ook zei je al dat je iets gewijzigd had betreft de beveiliging..denk dat Windows (8.1 in mijn geval) daarop anticipeerde.. Maar alles lijkt nu goed te gaan! ik zal het een aantal dagen in de gaten houden of ik nog wat tegen kom.

Thanks a lot!

Groet van Bert

BerichtGeplaatst: 14 Jan 2015, 21:46 

Loadercoder schreef:
Hallo MCIM gebruikers,

Er is een nieuwe versie van MCIM beschikbaar daarbij zijn de volgende dingen aangepast.

1. Programma start sneller door gebruik van ander beveiligingsprogramma. ;-)
2. MovieMeter API fix.
3. Zoeken van filmbestanden werkte niet correct.
4. Er is een donatiebutton toegevoegd.

Vanaf nu is het mogelijk om een donatie te doen voor het programma, uiteraard is dit een vrijblijvende optie. Het helpt mij om de boel in leven te houden zoals het programma de webserver e.d. dus een donatie zal ik zeer waarderen. Maar nogmaals is geen verplichting. Bij een donatie van 30 euro of meer zal ik een licentie verstrekken die je kan blijven gebruiken als bedankje van mijn kant.

Vergeet niet om bij het downloaden van MCIM ook het licentie bestand mee te nemen (Rechts klikken op link en opslaan). Deze is nodig om deze versie weer werkend te maken. Maar deze licentie zal dus op 01-04-2015 verlopen.
Zijn er problemen laat het weten en ik zal kijken of ik ze kan fixen.

Groeten Loadercoder

Thanx voor je bericht omtrent de nieuwe versie. Maar wat bedoel je m.b.t. het licentiebestand "rechts klikken en opslaan"? Dit lukt bij mij niet. Voorheen kon ik gewoon downloaden en het bestand plaatsen in dir waar de exe staat.

groet,
Lowieke

BerichtGeplaatst: 15 Jan 2015, 08:37 

Hallo Lowieke,

Citeer:
Voorheen kon ik gewoon downloaden en het bestand plaatsen in dir waar de exe staat.

Ik kwam er achter dat het licentie bestand in sommige browsers geopend werd in plaats van gedownload. Dus het kan nodig zijn om rechts te klikken op de link en dan op save link as te klikken of dergelijke. Inmiddels heb ik een kleine aanpassing gemaakt op de website en ik hoop dat dit voor de meeste van ons het probleem oplost met name Internet Explorer heeft problemen. Firefox en Chrome niet. De rest van de procedure is hetzelfde als voorheen.

Groeten Loadercoder

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 777 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 147 48 49 50 51 52 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00