WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 29 Jun 2017, 00:36

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 775 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 148 49 50 51 52 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 Jan 2015, 21:40 

Dank u, keppum!

Groet,
Lowieke

BerichtGeplaatst: 16 Jan 2015, 17:03 

Citeer:
Thanx voor je bericht omtrent de nieuwe versie. Maar wat bedoel je m.b.t. het licentiebestand "rechts klikken en opslaan"? Dit lukt bij mij niet. Voorheen kon ik gewoon downloaden en het bestand plaatsen in dir waar de exe staat.

groet,
Lowieke

Ja dat had ik ook maar ik heb het gekopieerd en in het oude licentiebestandje geplakt, dat werkt ook.

Groet van Bert

BerichtGeplaatst: 01 Feb 2015, 22:13 

Hallo MCIM gebruikers,

Ik ben vandaag op de hoogte gesteld door de beheerder van Moviemeter.nl dat ze de huidige versie van de API (interface die gebruikt word om gegevens uit te wisselen tussen MCIM en de website) komt te vervallen. Hiervoor komt een nieuwe variant voor in de plaats. Dit alles zal plaatsvinden op 1 mei aanstaande.

Nu is mijn vraag heeft het zin om deze wijziging nog te maken in MCIM. Aangezien ik het idee heb dat er steeds minder mensen gebruikmaken van dit programma, maar goed hier kan ik me in vergissen. En wil dan ook een inventarisatie doen voor dat ik weer aan een tijdrovend klusje ga beginnen. Sinds de cookie wet heb ik geen inzicht meer hoeveel mensen er werkelijk nog gebruik maken van MCIM, vandaar deze vraag.

Ik wil dus graag weten of dit nog zinnig is dus laat even een reactie achter als dit voor jouw nog zin heeft.

Met vriendelijke groet,

Loadercoder

BerichtGeplaatst: 11 Feb 2015, 21:11 

Nogmaals bedankt Loadercoder om mij proberen te helpen.

Eventjes dus nog een korte wishlist voor nieuwe functies:
* Mogelijkheid om meerdere genres aan 1 film te geven.
* Mogelijkheid om de laatst toegevoegde films te kunnen weergeven. Dat zou handig zijn om door de bomen het bos te zien.

Het blijft een superprogramma, vandaar dat ik ook bij deze een kleine donatie gedaan heb. Doe zo voort en medeforumlezers, doneer zeker ook als je tevreden bent van het programma!

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2015, 08:06 

Hallo Orlik,

Zal ze op de lijst zetten, en bedankt voor de donatie. :D

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2015, 10:52 

Ik zou het reuze jammer vinden als dit programma zou stoppen..juist omdat het zo goed werkt kijken mensen niet snel op een forum, maar geloof best dat er nog meer gebruik van MCIM gemaakt wordt dan je denkt..

Groet van Bert

ps: ik wil ook best wel een kleinigheid doneren, maar dan eind mei simpel gezegd omdat ik het geld nu niet kan missen..

BerichtGeplaatst: 05 Mar 2015, 22:44 

Of topic: hoera, eindelijk is de registratie gelukt. @webmaster: dank!
On topic: eens met Bert. Top software. Dus als als de ontwikkeling door blijft gaan: graag!

Loek

BerichtGeplaatst: 28 Mar 2015, 16:29 

Film mappen en mcim omgooien?

Nu staan alle films verdeeld opgeslagen in (genre) sub-mappen, zo ook in de database van MCIM.
Ook staan de film titels verschillend met "the" voor of achter de titel (voorbeeld: The grey of Grey The)

Stel je je voor dat ik het volgende doe:
- ik verplaats alle films in één map (natuurlijk wel de mp4 en srt in een mapje genaamd de filmtitel)
- in de MCIM_data map zorg ik dat de namen gelijk zijn aan alle films mappen (is voor een groot gedeelte al zo)
(immers de . background .icon en de .iconsel zijn hierin reeds goed)
- in de MCIM map kieper ik de mappen "Alfabet" "Alles" en "Genre"" weg.

Nu laat ik in MCIM alle films weer zoeken om zo de database weer met het juiste zoekpad juist te vullen.

Is dit een manier om eenvoudig al je films in een gewenste map structuur in MCIM goed te zetten ???
Wellicht werkt dit niet zo maar dan hoor ik graag een alternatief ??

BerichtGeplaatst: 29 Mar 2015, 12:45 

Hallo AHB,

Ik denk dat je het te ingewikkeld doet. ;-)

Verplaats de films naar de mappen waar je wilt hebben. Gooi de complete interface map leeg.
Scan de films opnieuw, en maak daarna opnieuw de interface.

Klaar.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 30 Mar 2015, 14:00 

Zoals genoemd dit uitgevoerd, ging prima..... echter een stuk of 35 films kon er geen data gevonden worden.
Dus dan maar handmatig via internet proberen, echter gaf een foutmelding met de tekst probeer het later nog eens ???
Het zal wel (als eerder genoemd) een de Moviemeter en of IMDb website liggen.
Zal het vanavond nogmaals proberen.
Ik gebruik dit programma met veel plezier, zou jammer zijn als het stopt.

BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015, 20:39 

Loadercoder, de licentie is verlopen. Kan je aub een nieuw bestand erop zetten aub? Merci!

BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015, 22:02 

Hallo MCIM gebruikers,

De licentie was weer verlopen, deze is nu bijgewerkt tot 01-06-2015.

Veel plezier ermee.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 29 Apr 2015, 21:23 

Hallo MCIM gebruikers,

Er staat een nieuwe versie online 1.10.0.9 Beta

De oude moviemeter API is vanaf 1 mei niet meer te gebruiken. Hiervoor is een andere uitwisseling door Moviemeter in het leven geroepen. Deze heb ik nu in MCIM aangebracht. Dit is nog een test versie om mogelijke bugs te pletten. Daarnaast is vanaf deze versie is .NET Framework 4.5 verplicht om te installeren. Anders werkt het programma niet meer.

Deze is gratis te downloaden bij Microsoft wel even letten op de taal deze dient hetzelfde te zijn als Windows versie die u gebruikt. Let wel het kan goed zijn dat de laatste versie al op uw computer staat u krijgt vanzelf een melding/foutmelding als de versie niet overeen komt.

Zet deze versie in een andere directory zodat u de bestaande MCIM versie nog kunt blijven gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Loadercoder

BerichtGeplaatst: 03 Mei 2015, 20:39 

Hallo MCIM gebruikers,

Ik heb een bug opgelost met betrekking tot het .mjbignore bestand. Door een dergelijk bestand in een directory te plaatsen zal deze directory niet opgenomen worden in MCIM. Dit kan soms handig zijn als je bijvoorbeeld homevideo's in een map bij je films hebt staan.

Het bestand moet .mjbignore heten mag mag in kleine letter met of zonder extensie.

Versie 1.10.0.10 staat vanaf nu online.

Groeten Loadercoder

BerichtGeplaatst: 08 Mei 2015, 14:26 

Nog een late reactie op je vraag "of het nog de moeite waard is".
Zag net de vraag van Loadercoder of hij moest doorgaan met MCIM.
Raakte bijna in paniek, want hoewel niet vaak op het forum werk ik en een aantal mensen in mijn omgeving veel met MCIM.
Dus ga zo door!!
Ik zal binnekort maar eens die 30 EUR gaan betalen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 775 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 148 49 50 51 52 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00