WifiMedia

Het Nederlandstalige Streaming Media Forum!
Het is momenteel 22 Jul 2018, 08:55

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009, 14:51 
Offline

Lid geworden op: 29 Nov 2009, 14:22
Berichten: 5
En nu het bericht dat ik wilde plaatsen...

Hallo,

ik heb sinds vrijdag jl. een Squeezebox Duet (gekocht bij WiFIMedia op de HCCdagen). Squeezebox Server geïnstalleerd en alles leek goed te werken: muziek van pc en externe HD, internetradio. Maar dit alles met een pc die aan staat.
Toen de pc gisteren uitstond had ik geen internetradio meer. Ik had de Squeezebox uitgezet met de controller. Als ik op de controller de Squeezebox weer aanzet gaat mijn pc aan!
Draadloos netwerk is in orde. Het probleem lijkt te zitten in het niet verbinding kunnen maken met mysqueezebox.com. Als ik daar inlog en kijk bij Mijn muzieksystemen zie ik mijn Squeezebox met de status: Niet verbonden. De knop met de tekst Verbreken is grijs; daaronder een knop met de tekst Muzieksysteem verwijderen. MAC-adres staat ingevuld en is juist. Ik kan alleen wijzigingen opslaan; er is geen mogelijkheid om te verbinden.

Nu zie ik op het Engelstalig forum berichten van gisteren en vandaag over een mogelijke storing bij mysqueezebox.com.

I have been trying since yesterday to get the controller connected to msb.com again. It had been working fine since the update to 7.4, but now nothing. iPeng won't connect either. Have reset the controller several times and actually it seemed to work last night before I went to bed but today...nada. Any ideas would be appreciated.

Hier op dit NL forum kan ik daarover niets vinden.
Zijn er problemen met mysqueezebox.com?
Ik heb ook een firmware update uitgvoerd naar 7.4.1.

Weet iemand raad?
Bij voorbaat dank,
Alex


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: dezelfde ervaring
BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009, 09:20 
Offline

Lid geworden op: 29 Nov 2009, 22:15
Berichten: 2
goedemorgen,


Helaas heb ik ook dezelfde ervaring met mijn squeezbox, inmiddels langdurig telefonisch contact gehad met de helpdesk van Logitech, alle instellingen staan goed maar de medewerker van Logitech heeft me nog niet verder kunnen helpen.

Groet, Gert


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009, 21:05 
Offline

Lid geworden op: 24 Feb 2007, 19:51
Berichten: 690
Werkt hier probleemloos.
Alle services werken hier zowel via mijn eigen server (die dan natuulijk ook gebruikt maakt van mysqueezebox) als rechtstreeks met mysqueezebox.com als mijn server gestopt is.

Rob


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dezelfde ervaring
BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009, 21:25 
Offline

Lid geworden op: 30 Nov 2009, 21:15
Berichten: 3
Gert schreef:
goedemorgen,


Helaas heb ik ook dezelfde ervaring met mijn squeezbox, inmiddels langdurig telefonisch contact gehad met de helpdesk van Logitech, alle instellingen staan goed maar de medewerker van Logitech heeft me nog niet verder kunnen helpen.

Groet, Gert


Bij mij precies hetzelfde, zeer frustrerend. Als er een oplossing is hoor ik het graag


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009, 08:35 
Offline

Lid geworden op: 24 Feb 2007, 19:51
Berichten: 690
Op het slimdevices forum is er meer te lezen over de problemen.
Blijkt zich voor te doen bij de radio en duet.
In mijn geval ging het wel goed, ik gebruikte wel de controler van de duet set maar stuurde daarmee een squeezebox classic aan.
Zo op het slimdevices forum te lezen is het een probleem bij logitech en veel meer gebruikers hebben er last van.
Hopelijk voor de radio/duet gebruikters dat het snel is opgelost.

Rob


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: dezelfde ervaring
BerichtGeplaatst: 03 Dec 2009, 21:59 
Offline

Lid geworden op: 29 Nov 2009, 22:15
Berichten: 2
mennotop schreef:
Gert schreef:
goedemorgen,


Helaas heb ik ook dezelfde ervaring met mijn squeezbox, inmiddels langdurig telefonisch contact gehad met de helpdesk van Logitech, alle instellingen staan goed maar de medewerker van Logitech heeft me nog niet verder kunnen helpen.

Groet, Gert


Bij mij precies hetzelfde, zeer frustrerend. Als er een oplossing is hoor ik het graag


Het probleem is nu bij mij opgelost, serverstoring bij Logitech werd mij verteld.
Inmiddels heb ik wel veel mensen van de helpdesk leren kennen en ook veel en vooral langdurig telefonisch contact gehad.
Veel instellingen en firewalls verandert maar uiteindelijk weer bij de "oude" instellingen uitgekomen zonder firewalls e.d.
Logitech heeft van mij ook nog een advies gekregen; zorg voor een goede adequate handleiding dan kun je fors besparen op je helpdesk, in deze tijd van crisis niet te versmaden, lijkt me.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kan geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.